Tuesday, June 30, 2009

2009 : " harapan untuk sepuluh "



With 3Ds Max 2010 + Vray Sp3a



9 comments:

kertaskosong said...

da pkai max 2010 da...advance..ehehehe...gud job!!!

DEA said...

Ish2 lawanya Iwan oii.....Kain cadaq tuh kalau boleh bagi lembut lagi nooo

Anonymous said...

iwan..tanya skit max 2010 nie for vray beza jgk? - nan

iwan said...

@ kertaskosong : Tima kasih..

@ DEA : Baiklah.. saya akan lembutkan kain cadaq tu nanti..nasib baik hang bgitau..tak perasan pulak aku pasai kain tu.

@ nan : Beza jugak, mcm version 3d max yg sbelum ni.. vray yg work dgn max10 ni version SP3a.

Anonymous said...

thanks...

Kisah Sewaktu Mogok said...

iwan,tanya skit lg....lighting kalau dlm bilik yg takde tingkap.. perlu ke pakai vray light kat ceiling? -nan

Iwan said...

@ Nan : aku rasa tak perlu, tpi trpulang pada penilaian ko la smua tu..result mcm mana yg ko nk?klau realistik yg dicari,aku rasa tak perlu,sbab dgn nyalakan sbtg lilin dlm bilik yg trtutup pn dh dpt mencerahkn seluruh bilik tu kan?*cuba ulik sumber cahaya yg ada dlm bilik tu..cthnya sumber dr downlight atau table lamp.

Kisah Sewaktu Mogok said...

ic..thanks iwan..

Kisah Sewaktu Mogok said...

iwan.. mana nak dpt vray for 3dsmax 2010 32-bit??